آخرین اخبار

رئیس فدارسیون دوچرخه‌سواری: گفتند ویزای انگلیس صادر شده، اما هنوز به دست‌مان نرسیده است

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: به ما اعلام کردند ویزای انگلیس برای گنج خانلو صادر شده اما هنوز به دست‌مان نرسیده و همچنان منتظریم.

اشتراک گذاری
12 مرداد 1402
کد مطلب : 6559

رسول اسدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه گرفتن ویزای محمد گنج خانلو و خودش برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در انگلیس به کجا رسید، اظهار داشت: تا جایی که از اتحادیه جهانی پیگیری کردیم به ما گفتند که ویزا صادر شده، اما اینکه چه زمانی به دست مان برسد مشخص نیست. پاسپورت های ما در اوظبی امارات است و تام تلاش مان را می کنیم که زودتر به دست مان برسد. محمد گنج خانلو که به خاطر دیر صادر شدن ویزا مسابقه پیست را از دست داد و امیدوارم همکاری کنند تا به رقابت های جاده برسد.

وی در خصوص فرانک پرتو آذر گفت: او برای ویزا از کشور سوئیس اقدام کرد و الان در انگلیس به سر می‌برد و در مسابقه کوهستان حضور خواهد داشت. البته همان کسی که کارهای پرتو آذر را انجام داد برای ما را هم انجام داد، اما هنوز صادر نشده است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص وضعیت علی لبیب دیگر ملی پوشی که قرار است در بازی های آسیایی حاضر شود، گفت: خوشبختانه او هم وضعیت خوبی دارد و در مسابقات ترکیه صاحب پیراهن سفید شد و در جایگاه سوم ایستاد. او رکابزن جوانی است و آینده خوبی هم دارد. امیدواریم در بازی های آسیایی هم خوش بدرخشد.

اسدی با اشاره به اینکه به دنبال اعزام ملی پوشان به یکی دو تور قبل از بازی های آسیایی هستیم، گفت: برای حضور ملی پوشان در تورهای مختلف پیگیر هستیم که دعوت نامه دریافت کنیم. البته تور آذربایجان را هم پیش رو داریم که ۷ شهریور آغاز خواهد شد. برای این مسابقه ۱۴ تیم خارجی و ۲ تیم داخلی حضور خواهند داشت.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − یک =